Veelgestelde vragen

Bent u ontevreden, of heeft u het verkeerde product besteld? Dat is geen probleem en wij kunnen u daarbij helpen. Bij Furnilux bieden wij het volgende aan: (alleen binnen Nederland) 

  • 30 dagen zichttermijn na ontvangst van het artikel.
  • Te allen tijde binnen de zichttermijn gratis omruilen van uw product of deze inwisselen voor een cadeaubon.
  • Menselijk contact bij retourneren en/of andere vragen.
  • Liever uw aankoopbedrag terug, dat kan natuurlijk. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij brengen geen aparte handelingskosten in rekening.   retour/verzendlabel. Na ontvangst van het artikel storten wij het bedrag op uw rekening/betaalmethode.
  • Heeft u een product ontvangen die beschadigd is, neem dan contact op met onze klantenservice.

De levertijd van de bestelling staat in de orderbevestiging weergegeven. Tijdens het bestellen kan je de bezorging tot maximaal 2 weken vooruit plannen. We doen ons uiterste best om je bestelling op het afgesproken moment te leveren maar we kunnen dit niet altijd garanderen. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Bij het plaatsen van een bestelling op zaterdag is een afwijkende levertijd van toepassing. Heb je op zaterdag besteld en is het product op voorraad, dan wordt je bestelling maandag bezorgd, tenzij je zelf voor een andere leverdatum kiest. Daarnaast kunnen voor sommige producten, die bijvoorbeeld door een externe transporteur worden geleverd, andere levertijden en voorwaarden gelden. Dit staat in dat geval op de productpagina vermeld. 

Na het plaatsen van een bestelling sturen wij een bevestigingsmail. Mocht je deze na een uur nog niet hebben ontvangen, kijk dan voor de zekerheid in je ongewenste email. Staat de bevestigingsmail daar niet tussen? Dan kun je contact met ons opnemen. Wij gaan dan kijken of de bestelling goed is doorgekomen!

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt afgeleverd.

  • PostNL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons. 

Furnilux is een E-commerce bedrijf gevestigd in Zutphen. Wij zijn gespecialiseerd in binnen- en buitenmeubels, xxl bloempotten, exotische bomen en planten. Wij zorgen altijd voor kwaliteit Naast dat wij online verkopen kunt u ook een kijkje nemen in de offline winkel in Zutphen. Wij zijn van maandag tot vrijdag geopend van 10:00 – 16:00.Zaterdag aanwezig op afspraak

Bij Furnilux zijn er op dit moment 4 betaalmethoden. Dit zijn IDEAL, PayPal,  Visa en Mastercard.  Onze transacties worden uitgevoerd door Mollie. Deze naam zul je dus op je afschrijving kunnen tegenkomen.

Heb je een verkeerd afleveradres ingevuld? Bel dan direct met onze klantenservice!

Als je geluk hebt is je pakket nog niet op de post en kunnen we het adres aanpassen bij onze vervoerder. We zullen ons uiterste best doen je te helpen maar als het pakket al is verzonden kunnen we waarschijnlijk niks meer doen.

Sorry! Dat is niet helemaal de bedoeling natuurlijk. We raden je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met het support team via info@furnilux.nl We vragen je om dan wat foto’s te sturen van het probleem o.v.v je ordernummer. Wij proberen uiteraard hetzelfde item op te sturen, mits de voorraad het toelaat. Uiteraard vinden wij hoe dan ook een gepaste oplossing voor je.

Furnilux B.V
Jutlandsestraat 15
7202CB.Zutphen 
KVK90286111
B.T.W.nr 858848302B01
 

Hulp & Info

Klantenservice

Nieuwsbrief

Krijg als eerste de beste deals in je inbox!

© 2019 Furnilux. Created by: Art of Advertising